Werkwijze
Reversie-methode®
In mijn praktijk werk ik o.a. met de Reversie Methode®.
Deze methode staat voor het terugdraaien van de tijd.
Door gebruik te maken van de Reversie Methode® kan ik samen met de cliënt snel naar de onderliggende oorzaak van een probleem, waarna we het probleem direct aanpakken.
1 à 2 sessies geven dan ook meteen resultaat.
Tijdens onze eerste ontmoeting zal er een uitgebreid kennismakingsgesprek plaatsvinden waarin we samen het probleem helder maken.
Vervolgens gaan we aan de slag met dit probleem en buigen negatief om naar positief waardoor er direct resultaat is.
Ik maak gebruik van:
- affirmaties (positieve zinnen)
- visualisaties
- symbolen
- masseren van de acupressurpunten
- helende verhalen
- etherische oliën
- familieopstellingen
Familieopstellingen
“Als je niet weet wat er aan de hand is, kun je er ook niks aan veranderen”. Deze zin las ik onlangs in een boek.
Als je bedenkt dat 90% van het gedrag dat we laten zien komt uit ons onderbewustzijn, kun je bedenken dat we de ware reden voor een probleem niet écht weten.
Denk hierbij aan problemen in relaties met partner, kinderen of collega’s. Aan een onzeker gevoel dat je belemmert in je dagelijks functioneren of wellicht heb je het gevoel er niet bij te horen.
Met behulp van een opstelling krijg je inzicht in de ware reden, waarom doe je wat je doet?
Dit inzicht is een stap naar de oplossing én naar het leiden van het leven zoals jij dat wil!
Een opstelling in mijn praktijk is altijd individueel en duurt ca. 1,5 uur.
Vragen?
Stuur een bericht via het contactformulier dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Kindertekeningen
Een goede manier om te zien wat een kind bezig houdt is het kijken naar tekeningen die het kind maakt als het zelf mag bedenken wat het tekent.
Wat tekent het?
Hoe is de vlakverdeling?
Welke kleuren gebruikt het?
Kindertekeningen kunnen ons informatie geven over de emotionele toestand van een kind.
Als we de signalen herkennen die het kind ons probeert te geven kunnen we daaruit afleiden wat een goede manier is om het kind te begeleiden.